Podmínky používání webu ENVISORA

Používání našeho webu je spjato s právy i povinnostmi obou stran. Detailní smluvní podmínky jsou uvedeny na této stránce.

Seznámení se smluvními podmínkami používání webu ENVISORA

1.1    Působnost Podmínek

1.1.1.    Tyto Podmínky upravují základní podmínky užití webových služeb ENVISORA pro Uživatele, a vztahu mezi Uživatelem a společností ENVISORA. Tyto Podmínky nepředstavují kupní nebo nájemní smlouvu mezi společností ENVISORA a Uživatelem, uzavřenou s využitím Portálu ENVISORA, a souhlas s těmito Podmínkami nepředstavuje uzavření takové kupní nebo nájemní smlouvy, ačkoliv obsahují některá ujednání tvořící součást takové kupní nebo nájemní smlouvy.
(dále jen „Zvláštní podmínky“).
1.1.2.    Stanoví-li Zvláštní podmínky práva a povinnosti, upravené těmito Podmínkami, odlišně, má tato odlišná úprava Zvláštních podmínek přednost před těmito Podmínkami. Není-li stanoveno jinak, vztahuje se na Zvláštní podmínky v plném rozsahu výklad pojmů dle čl. 1.3. těchto Podmínek.

1.2     Výklad pojmů

1.2.1.    ENVISORA – webový nástroj společnosti ENVISORA, dostupný pod www.envisora.cz;
1.2.2.    Kupní smlouva – kupní smlouva uzavřená prostřednictvím Portálu ENVISORA mezi Uživatelem a společností ENVISORA;
1.2.3.    Nájemní smlouva – nájemní smlouva uzavřená prostřednictvím Portálu ENVISORA mezi Uživatelem a společností ENVISORA;
1.2.4.    Nabídka – nabídka jednotlivého Zboží, nabízeného na stránkách společnosti ENVISORA; Nabídka není návrhem na uzavření Kupní nebo Nájemní smlouvy;
1.2.5.    Objednávka – reakce na Nabídku, zaslaná společnosti ENVISORA Uživatelem prostřednictvím Portálu ENVISORA a přes její rozhraní, jejímž předmětem je poptávka Zboží dle Nabídky; Objednávka je považována za návrh na uzavření Kupní nebo Nájemní smlouvy;
1.2.6.    Podmínky – tyto Podmínky užívání nástrojů společnosti ENVISORA, dostupné na http://envisora.cz/terms-of-usage/;
1.2.7.    Portál – internetové stránky společnosti ENVISORA, dostupné na adrese www.envisora.cz;
1.2.8.    Uživatel – uživatel internetu, přistupující na stránky společnosti ENVISORA za účelem využití rad, nástrojů a Zboží, uzavírání Kupních a Nájemních smluv se společností ENVISORA a zadávání komentářů a hodnocení Zboží;
1.2.9.    Společnost – společnost ENVISORA, IČO: 142 48 034, se sídlem Nádražní 194, Vojkovice 667 01, poskytující služby Uživateli;
1.2.10.     Zboží – věc, předmět duševního vlastnictví nebo služba, nabízené společností ENVISORA prostřednictvím jejího Portálu.

1.3.    Stránky ENVISORA jsou určeny pro osoby, které mají sídlo nebo bydliště v České republice nebo ve Slovenské republice, bez ohledu na skutečnost, že jsou nebo mohou být dostupné i pro jiné osoby. Společnost v této souvislosti upozorňuje, že obsah Portálu není určen k užívání a/nebo distribuci jakoukoliv osobou, která má sídlo, bydliště nebo je rezidentem jakéhokoliv státu nebo která podléhá jakékoliv jurisdikci, kde by toto užívání bylo v rozporu s právními předpisy, popřípadě by podléhalo souhlasu příslušného orgánu nebo jiné oprávněné osoby, nebo kde by k tvorbě, provozování a/nebo distribuci obsahu nebo jakékoliv jeho části bylo vyžadováno povolení, registrace nebo splnění jakékoliv jiné podmínky.

1.4.    Ochrana osobních údajů se řídí ustanoveními uvedenými ve smlouvě GDPR dostupné na www.envisora.cz/about/gdpr

2.1.    Autorská práva a ochranné známky

2.1.1.    Jakékoliv užití Portálu nebo jeho části jinak než pro osobní potřebu, zejména jejich další užití formou šíření, kopírování, dalšího zpracování nebo úpravou či pořizování dalších rozmnoženin je možné jen s písemným souhlasem Společnosti a v těchto případech vždy musí být stránky ENVISORA uvedeny jako zdroj. Bez souhlasu a uvedení zdroje není povolena jakákoli další publikace, přetištění nebo distribuce jakéhokoli materiálu nebo části materiálu zveřejněného na Portálu, a to včetně šíření prostřednictvím elektronické pošty, SMS zpráv a včetně zahrnutí těchto materiálů nebo jejich části do rámců či překopírování do vnitropodnikové či jiné privátní sítě a včetně uchovávání v jakýchkoli databázích. Dále jsou zakázány jakékoliv zásahy do technického nebo věcného charakteru Portálu. Užití mimo osobní potřebu je neoprávněným zásahem do práv společnosti ENVISORA, s.r.o. a současně může být neoprávněným zásahem do práv subjektů, jejichž data, díla a jiné nehmotné statky jsou součástí obsahu Portálu ENVISORA.

2.2     Obsah stránek ENVISORA

2.2.1.    Veškerý obsah Portálu slouží pouze pro informaci. Obsah Portálu byl získán ze zdrojů, které společnost ENVISORA, s.r.o. považuje za spolehlivé. Společnost ENVISORA, s.r.o. neodpovídá za správnost, úplnost a aktuálnost tohoto obsahu.
2.2.2.    Obsah Portálu je průběžně obnovován a upravován. Informace, data, analýzy, názory, stanoviska nebo jiná sdělení uveřejněná na Portálu musí být posuzovány ve vztahu k okamžiku jejich prvotního uveřejnění na Portálu.
2.2.3.    Pokud není výslovně uvedeno jinak, nemá obsah Portálu povahu výzvy, podnětu nebo návrhu na uzavření smlouvy nebo k zahájení jakékoliv transakce.
2.2.4.    Společnost si vyhrazuje právo kdykoliv bez předchozího upozornění změnit nebo odstranit jakoukoliv část obsahu Portálu.

2.3     Vyloučení odpovědnosti a záruk

2.3.1.    Každý Uživatel užívá Portál na vlastní riziko.
2.3.2.    Společnost neodpovídá za 100% uplatnitelnost, úplnost a aktuálnost obsahu Portálu.
2.3.3.    Společnost dále neodpovídá za jakékoliv přímé nebo nepřímé škody vzniklé v souvislosti s připojením a užíváním Portálu a dále za škody vzniklé z důvodu jejich částečné a/nebo úplné nefunkčnosti.
2.3.4.    Společnost nezaručuje možnost připojení a bezchybné fungování Portálu a neodpovídá za jakékoliv přímé nebo nepřímé škody vzniklé v důsledku nemožnosti připojení k těmto stránkám a/nebo nemožnosti využívání jejich obsahu.
2.3.5.    Společnost neodpovídá ani neručí za závazky osob, jejichž nabídky jsou ve formě reklamy, inzerce či jinak uvedeny na Portálu. Společnost není účastníkem žádných právních vztahů, které Uživatel naváže s takovými třetími osobami.
2.3.6.    Společnost neodpovídá za pravdivost, obsah a formu reklamy třetích osob na Portálu.

2.4.    Odkazy a propojení s jinými www stránkami

2.4.1.    Společnost neodpovídá za obsah www stránek, které jsou dostupné prostřednictvím Portálu, jakož ani za závazky osob, které nabízejí, poskytují nebo zprostředkovávají služby na takovýchto www stránkách.
2.4.2.    Společnost neodpovídá za obsah www stránek, ze kterých je možné se připojit na Portál, jakož ani za závazky osob, které nabízejí, poskytují nebo zprostředkovávají služby na takovýchto www stránkách.

3.1.    Registrace Uživatele

3.1.1.    Užívání Portálu k účelu prohlížení odborných rad, nástrojů, Nabídek nebo Zboží nepodléhá žádné registraci Uživatele, a není pro Uživatele spojeno s žádnými náklady s výjimkou nákladů na provoz vlastního zařízení a na internetové připojení.
3.1.2.    Provedení Registrace na Portál a vytvoření uživatelského účtu je možné následujícím způsobem:
•    registrace prostřednictvím registračního rozhraní se zadáním požadovaných údajů;
•    registrace prostřednictvím facebookového účtu. 
3.1.3.    K vytvoření uživatelského účtu jsou vyžadovány následující informace:
•    uživatelské jméno;
•    platná e-mailová adresa;
•    přístupové heslo.
3.1.4.    Uživatel , který zvolí možnost samostatného vytvoření uživatelského účtu, je oprávněn se namísto zadání přihlašovacích údajů přihlásit prostřednictvím svého facebookového účtu, kliknutím na příslušné tlačítko. Tento způsob přihlášení vyžaduje, aby byl Uživatel v rámci používaného internetového prohlížeče přihlášen ke svému facebookovému účtu.
3.1.5.    Uživatel má možnost přihlásit se k uživatelskému účtu prostřednictvím rozhraní Portálu a spravovat údaje v rámci účtu uložené.
3.1.6.    Každý Uživatel je oprávněn vytvořit uživatelský účet pouze pro sebe. Vytvoření uživatelského účtu osobou, která k tomu není oprávněna, je zakázáno, přičemž ENVISORA je ve vztahu k takto vytvořeným registracím oprávněn postupovat ve smyslu své odpovědnosti za obsah uložený na Portál Uživateli dle čl. 6. těchto Podmínek.
3.1.7.    Pokud se pro určitou službu jako Uživatel registruje právnická osoba, může tak učinit pouze prostřednictvím osoby, která je k tomu v souladu s jejími interními pravidly oprávněna. Společnost neodpovídá za žádnou škodu nebo újmu vzniklou třetím osobám v souvislosti s tím, že registraci právnické osoby provede subjekt k tomu nepovolaný.

4.    Nabídka Zboží, uzavření Kupní nebo Nájemní smlouvy

4.1.    Společnost umisťuje Nabídky Zboží na stránky ENVISORA. Nabídka odkazuje na konkrétní Zboží nabízené Společností, přičemž k uzavření Kupní nebo Nájemní smlouvy a dodání Zboží není Společnost oprávněna požadovat splnění dalších podmínek ze strany Uživatele, než je uhrazení kupní ceny zboží, ceny dopravy a vratné kauce (zejména podmiňovat uzavření Kupní nebo Nájemní smlouvy nákupem dalšího Zboží nebo dosažením určité celkové kupní ceny v rámci nákupu dalšího Zboží).
4.2.    ENVISORA mimo jiné zajišťuje Uživatelům možnost vyhledávat Nabídky a odesílat Objednávky za účelem uzavření Kupní nebo Nájemní smlouvy.
4.3.    Po provedení výběru Zboží Uživatelem ENVISORA nabídne seznam relevantních Nabídek, odpovídajících zadání Uživatele a doporučení nástrojů ENVISORA.
4.4.    Zveřejnění Nabídky na Portálu není považováno za návrh na uzavření Kupní smlouvy. Návrhem na uzavření Kupní smlouvy je odeslání Objednávky Uživatelem Obchodníkovi, některým ze způsobů dle čl. 3.5. a 3.6. těchto Podmínek.

4.5.    Nabídky spočívající ve vystavení Zboží

4.5.1.    U každé Nabídky jsou uvedeny minimálně následující údaje:
•    název Zboží;
•    název obchodníka;
•    fotografie Zboží – přípustné jsou též katalogové fotografie nabízeného Zboží, které se mohou lišit např. v barvě, nebo vlastnostech Zboží, které nejsou z fotografií patrné; pro posouzení souladu Zboží s Nabídkou je vždy rozhodující textový popis Nabídky;
•    specifikace Zboží dle jeho povahy (zejména údaj o výrobci, modelovém označení, technické parametry), případně informace o tom, že se jedná o druhotnou licenci k software);
•    cena Zboží – je vždy uvedena jako cena konečná, včetně DPH, přičemž nezahrnuje náklady na dopravu Zboží k Uživateli, není-li v Nabídce uvedeno jinak; 
4.5.2.    Vedle ceny Zboží může být v Nabídce uvedena rovněž cena jeho dopravy k Uživateli, případně cena jednotlivých způsobů dopravy, nabízených Společností.
4.5.3.    Společnost odpovídá za řádné poskytnutí informací, které musí být Uživateli poskytnuty před uzavřením Kupní smlouvy distančním způsobem ve smyslu občanského zákoníku a souvisejících předpisů o ochraně spotřebitele, nejsou-li tyto informace Uživateli sděleny prostřednictvím těchto Podmínek.
4.5.4.    U Nabídek zveřejněných na Portálu, je Uživateli poskytnuta možnost uzavření Kupní smlouvy prostřednictvím rozhraní ENVISORA. Po výběru Zboží je Uživatel oprávněn zvolit možnost zakoupení Zboží přímo na Portálu.
4.5.5.    Po výběru možnosti zakoupení Zboží přímo na Portálu uloží Uživatel Zboží kliknutím na příslušné tlačítko v rámci Nabídky do virtuálního nákupního košíku. Umístění Zboží do košíku je předpokladem pro odeslání Objednávky. Do košíku je Uživatel oprávněn umístit více položek dle zveřejněných Nabídek. Před odesláním Objednávky má Uživatel možnost zjišťovat a odstraňovat chyby vzniklé při zadávání údajů v Objednávce, zejména má možnost jednotlivé položky z virtuálního košíku odstraňovat a kontrolovat a měnit údaje uvedené v Objednávce, především množství a druh Zboží, kontaktní údaje a doručovací adresu.
4.5.6.    Společnost zveřejňuje prostřednictvím Portálu informace ve smyslu § 1811 a 1820 občanského zákoníku, jejichž poskytnutí zákon vyžaduje před učiněním závazné nabídky. Informace jsou poskytnuty v rámci jednotlivých nabídek a v rámci těchto Podmínek, zejména pak v rámci čl. 4., 5. a 6. U každé Nabídky jsou uvedeny alespoň následující údaje:
•    název Zboží;
•    fotografie Zboží – přípustné jsou též katalogové fotografie nabízeného Zboží, které se mohou lišit např. v barvě, nebo vlastnostech Zboží, které nejsou z fotografií patrné; pro posouzení souladu Zboží s Nabídkou je vždy rozhodující textový popis Nabídky;
•    specifikace Zboží dle jeho povahy (zejména údaj o výrobci, modelovém označení, technické parametry);
•    cena Zboží – je vždy uvedena jako cena konečná, včetně DPH, přičemž nezahrnuje náklady na dopravu Zboží k Uživateli, není-li v Nabídce uvedeno jinak; 
•    cena dopravy zboží k Uživateli nebo na sjednané odběrné místo, nebo jednotlivých způsobů dopravy nabízených společností ENVISORA, nebo údaj o tom, že Prodávající cenu dopravy neúčtuje;
•    cena za provedení úhrady zboží při převzetí Uživatelem (dobírka).
4.5.7.    Před odesláním Objednávky se Uživateli zobrazí vždy všechno Zboží uložené v košíku, cena tohoto Zboží, množství jednotlivých položek (kusů), součet ceny všeho Zboží uloženého v košíku a náklady na dopravu objednávaného Zboží; ceny Zboží se zobrazují jako ceny včetně DPH.
4.5.8.    Dále jsou Uživateli před odesláním Objednávky poskytnuty následující informace:
•    informace o jednotlivých způsobech platby a nákladech na ně;
•    informace o jednotlivých způsobech dopravy a termínech doručení;
4.5.9.    V těchto Podmínkách jsou dále Uživateli poskytnuty následující informace:
•    informace o nákladech na prostředky komunikace na dálku (čl. 3.8.);
•    informace o právech vznikajících z dodání vadného Zboží nebo jeho nedodání a o právech ze záruky (čl. 5.);
•    informace o odstoupení od Kupní smlouvy (čl. 4.).
4.6.    Odeslání Objednávky Uživatelem je považováno za návrh na uzavření Kupní smlouvy. Společnost zašle Uživateli na e-mailovou adresu, zadanou v rámci Objednávky, neprodleně po přijetí Objednávky e-mail se souhrnem Objednávky, obsahující alespoň identifikaci vybraného Zboží, vyčíslení kupní ceny jednotlivých položek i souhrnné kupní ceny za všechny položky dle Objednávky, identifikaci způsobu dopravy a její ceny, způsobu úhrady kupní ceny, dále doručovací a fakturační adresu. Přijetí souhrnu Objednávky Uživatelem není považováno za akceptaci návrhu na uzavření Kupní smlouvy.
4.7.    Odesláním Objednávky na Portálu, jejímž předmětem je dodání software nebo jiného digitálního obsahu nikoliv na hmotném nosiči (formou elektronické distribuce) Uživatel uděluje Společnosti svůj souhlas s dodáním tohoto Zboží před uplynutím lhůty k odstoupení od Kupní smlouvy (viz čl. 4.5.7.).
4.8.    Společnost je povinna zaslat Uživateli na e-mailovou adresu, zadanou v rámci Objednávky, neprodleně po přijetí Objednávky e-mail s potvrzením Objednávky, obsahující alespoň údaje uvedené v čl. 3.7., a odkaz na podmínky prodeje, které se uplatní do míry, v jaké neodporují těmto Podmínkám. Přijetím potvrzení Objednávky Uživatelem je uzavřena Kupní smlouva. V případě, že je Uživatel spotřebitelem, je Kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou ve smyslu § 1810 a násl. občanského zákoníku. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (zejména náklady na připojení zařízení Uživatele k internetu a na přenos dat) nese Uživatel dle jeho samostatné dohody s jeho poskytovatelem internetových služeb).

5.    Kupní smlouva uzavřená na Portálu ENVISORA – práva a povinnosti z Kupní smlouvy, odstoupení od Kupní smlouvy

5.1.    Ustanovení těchto Podmínek, která se týkají vztahu mezi Společností a Uživatelem na základě Kupní smlouvy uzavřené na Portálu (zejména jejího uzavření, plnění a vyřizování nároků z vad Zboží a reklamací) tvoří nedílnou součást ujednání mezi Společností a Uživatelem.
5.2.    Na základě uzavřené Kupní smlouvy je Společnost povinna dodat Uživateli Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy, v množství, kvalitě a způsobem dle Objednávky, a odeslat jej Uživateli v termínu, odpovídajícím informaci o dostupnosti Zboží, uvedené v Nabídce. V případě, že Uživatel zvolí možnost osobního odběru Zboží, je Společnost povinna připravit Uživateli Zboží k odběru v množství a kvalitě dle Objednávky a připravit mu jej k odběru na vybrané provozovně ve lhůtě dle Nabídky.
5.3.    Uživatel má na základě uzavřené Kupní smlouvy povinnost zaplatit Společnosti kupní cenu a cenu přepravy, byla-li sjednána, způsobem zvoleným při zadávání Objednávky. Způsob úhrady kupní ceny je Uživatel oprávněn zvolit v rámci Objednávky. V případě, že Uživatel zvolí jako způsob platby za Zboží platbu kartou, je k zadání platby vyzván v rámci vytváření Objednávky, přičemž je přesměrován na příslušné platební rozhraní. Po zadání platby je Uživatel vyzván k dokončení Objednávky. Zvolí-li Uživatel způsob úhrady ceny on-line a nedokončí platbu do 15 minut od zadání Objednávky, je Společnost oprávněna zadanou Objednávku zrušit. Na základě zadání platby je Společnost povinna uzavřít s Uživatelem Kupní smlouvu a Společnost je povinna zaslat Uživateli potvrzení Objednávky způsobem dle čl. 3.8. V případě, že je do Objednávky zahrnuto více kusů Zboží, má Uživatel možnost uhradit kupní cenu za všechny kusy Zboží jedinou platbou přes PayU. Společnost je povinna Uživateli zaslat daňový doklad společně se Zbožím.
5.4.    Uživatel, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy, uzavřené na Portálu, a to bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce ve lhůtě 14 dní od převzetí Zboží. Odstoupení musí být učiněno písemně nebo e-mailem vůči Společnosti, přičemž v odstoupení musí být Kupní smlouva jednoznačně identifikována (např. číslem, sděleným Uživateli v potvrzení Objednávky). Lhůta se považuje za dodrženou v případě, že odstoupení od Kupní smlouvy bude do jejího uplynutí (do 24:00 hod. posledního dne lhůty) prokazatelně odesláno Společnosti. V případě odstoupení je Uživatel povinen nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy vrátit Společnosti Zboží v bezvadném stavu s veškerým příslušenstvím a s kompletní dokumentací (doklad o koupi, návod, záruční list) na adresu sídla Společnosti, nebo na jinou adresu, kterou mu Společnost za tímto účelem sdělí. K odstoupení je Uživatel oprávněn použít formulář odstoupení od smlouvy, připojený v elektronické podobě v závěru těchto Podmínek, který je oprávněn za účelem vyplnění a zaslání Společnosti zkopírovat nebo vytisknout. Kupující není při odstoupení povinen dodržet formu poskytnutého formuláře, bere však na vědomí, že odpovídá za splnění obsahových náležitostí odstoupení tak, aby toto odstoupení bylo považováno za platné.
5.5.    Uživatel není oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy v případech, uvedených v § 1837 občanského zákoníku, zejména pak v následujících případech:
5.5.1.    Zboží bylo upraveno podle přání Uživatele;
5.5.2.    dodaným Zbožím, popř. jeho nedílnou součástí je počítačový program, zvuková nebo obrazová nahrávka, nahraná na hmotném nosiči dat (CD, DVD, flash disk) a Uživatel porušil originální obal takového hmotného nosiče (pokud je nosič zvlášť zabalen);
5.5.3.    Zbožím byl digitální obsah dodaný nikoliv na hmotném nosiči s předchozím výslovným souhlasem Uživatele před uplynutím lhůty k odstoupení;
5.5.4.    k vrácenému Zboží nebyl přiložen originální doklad o koupi (faktura zaslaná Společností společně se Zbožím).
5.6.    Odstoupí-li Uživatel oprávněně, je Společnost povinna vrátit zaplacenou kupní cenu (finanční částku uhrazenou Uživatelem za Zboží, včetně nákladů na dodání Zboží Uživateli) Uživateli bezhotovostně připsáním na účet nebo složenkou zaslanou na adresu Uživatele (složenkou pouze v případech, kdy byla platba provedena v hotovosti či na dobírku), a to nejpozději do 14 dní od odstoupení. Společnost má nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů, spojených s vrácením Zboží, pokud mu tyto náklady vznikly. Provedl-li Uživatel úhradu kupní ceny bezhotovostním převodem, je Společnost povinna vrátit kupní cenu na bankovní účet Uživatele, z něhož byla úhrada kupní ceny provedena. Provedl-li Uživatel úhradu kupní ceny platební kartou, je Společnost povinna vrátit kupní cenu zpět na kartu Uživatele, jejímž prostřednictvím byla úhrada kupní ceny provedena. V případě, že Uživatel od Společnosti neobdrží vrácenou kupní cenu ve lhůtě dle tohoto článku, je oprávněn postupovat dle čl. 7 těchto Podmínek.
5.7.    Společnost je povinna vrátit Uživateli s kupní cenou rovněž náklady vynaložené na dodání Zboží Uživateli (poštovné, dobírečné). V případě, že Společnost nabízí více způsobů přepravy Zboží s různou cenou, je povinen při odstoupení vrátit Uživateli náklady dodání zboží pouze ve výši ceny nejlevnějšího způsobu přepravy, který byl pro dané Zboží Společností nabízen v okamžiku uzavření Kupní smlouvy.
5.8.    Náklady na vrácení Zboží Společnosti (zejména poštovné za doručení vráceného Zboží Společnosti) nese Uživatel. Uživatel není oprávněn Zboží Společnosti vracet formou dobírky. Zboží takto zaslané není Společnost povinna přijmout.
5.9.    Uživatel odpovídá Společnosti za škodu, vzniklou snížením hodnoty Zboží, vráceného při odstoupení Uživatele od Smlouvy, v důsledku nakládáním s tímto Zbožím jiným způsobem, než jakým je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Zejména Uživatel Společnosti odpovídá za poškození Zboží jiným způsobem než v důsledku jeho přiměřeného poškození užíváním k účelu, k jakému je Zboží určeno, po dobu od přijetí Zboží Uživatelem do odstoupení.
5.10.    V případě, že Uživatel odstoupil od Kupní smlouvy neplatně (v rozporu s čl. 4.5 Podmínek), Kupní smlouva nezaniká, a Společnost zašle Zboží zpět Uživateli na náklady Uživatele, nebo je uskladní na náklady Uživatele, o čemž je povinen Uživatele neprodleně vyrozumět. Na tento případ se použijí přiměřeně ustanovení § 2402 a násl. občanského zákoníku o úschově.
5.11.    Společnost je oprávněna odstoupit od Kupní smlouvy v případě, že z důvodů spočívajících nikoliv na její straně není schopna řádně a včas dodat Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy. V případě změny termínu předpokládaného dodání Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy, je Společnost povinna neprodleně informovat Uživatele o změně dostupnosti. V případě, že Uživatel neakceptuje nový termín dodání, je Společnost oprávněna odstoupit od Kupní smlouvy.

6.    Dodání Zboží, uplatnění nároků z vad Zboží, záruka za jakost, reklamace

6.1     Dodání Zboží

6.1.1.    ENVISORA umožňuje Uživatelům zpracování Objednávek a jejich odeslání ve smyslu čl. 3.6. V případě problémů s dodáním Zboží, zárukou za jakost nebo problémů s reklamací je Uživatel oprávněn obrátit se na Společnost, která garantuje splnění těchto zákonných povinností. V případě, že Společnost poruší povinnost dodat Zboží v souladu s Objednávkou, a nevrátí Uživateli uhrazenou kupní cenu, je Uživatel oprávněn postupovat podle čl. 7 těchto Podmínek.
6.1.2.    Společnost je povinna dodat Zboží na místo, které je uvedeno Uživatelem jako adresa dodání v Objednávce.
6.1.3.    Není-li v Kupní smlouvě výslovně dohodnuto jinak, přechází nebezpečí škody na Zboží a jeho nahodilé zkázy či zhoršení Zboží na Uživatele okamžikem, kdy Společnost předala Zboží dopravci. Společnost je povinna zjevně a dostatečně zásilku označit jako zásilku adresovanou Uživateli, nebo Uživatele neprodleně informovat o odeslání zásilky formou e-mailu, jinak nebezpečí škody na Zboží na Uživatele přechází až okamžikem, kdy Uživateli Zboží předá dopravce.
6.1.4.    Uživatel je povinen prohlédnout Zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí a případné vady reklamovat u Společnosti neprodleně po jejich zjištění.

6.2.    Dodání vadného Zboží, rozpor s Kupní smlouvou

6.2.1.    V případě, že na základě prohlídky Zboží Uživatel zjistí, že Zboží je vadné, nebo mu bylo dodáno Zboží neodpovídající Kupní smlouvě co do množství, jakosti i provedení, je Uživatel povinen neprodleně tyto skutečnosti Společnosti oznámit písemně nebo prostřednictvím e-mailu, uvedeného Společností v potvrzení Objednávky. V případě, že Uživatel neoznámí vadu Zboží Společnosti včas, zaniká jeho nárok na odstranění vad Zboží.
6.2.2.    V případě, že jsou vady Zboží podstatné, mající vliv na základní funkčnost Zboží, zejména je-li Zboží viditelně nebo funkčně poškozeno nebo chybí-li část Zboží důležitá pro jeho funkčnost, má Uživatel právo požadovat na Společnosti dodání nového nebo chybějícího Zboží nebo jeho části, opravu, na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od Kupní smlouvy. Zvolený nárok je Uživatel povinen oznámit Společnosti při oznámení vad Zboží.
6.2.3.    V případě, že jsou vady Zboží nepodstatné, nemající vliv na základní funkčnost Zboží, zejména drobné poškození Zboží nemající vliv na funkčnost, chybějící nepodstatná část nebo vady množství, má Uživatel právo požadovat na Společnosti odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny. Zvolený nárok je Uživatel povinen oznámit Společnosti při oznámení vad Zboží.
6.2.4.    V případě, že Společnost nárokům Uživatele z vad Zboží nevyhoví, je Uživatel oprávněn uplatnit nároky z Garance dle čl. 7. těchto Podmínek.

6.3    Záruka

6.3.1.    Záruční doba Zboží prodaného Uživateli – spotřebiteli činí 24 měsíců, ledaže
•    zákon stanoví pro určité druhy Zboží jinou délku záruční doby, anebo
•    Společnost nebo výrobce stanoví pro určité Zboží delší záruční dobu.
6.3.2.    Záruční doba začíná běžet od převzetí Zboží Uživatelem. Doba trvání záruky je zpravidla uvedena v záručním listě; není-li ke Zboží vydán záruční list, uplatňuje Uživatel práva z vad na základě dokladu o koupi Zboží (faktury) vydaného Společností.
6.3.3.    Záruka zaniká:
•    uplynutím záruční doby;
•    porušením ochranných pečetí a nálepek, zabraňujícím neodborným zásahům do Zboží, pokud se tyto na Zboží vyskytují;
•    neodbornou instalací nebo jiným uvedením do provozu, zacházením, obsluhou, manipulací nebo zanedbáním péče o Zboží uvedené v dokumentaci, ledaže by pokyny v návodu k montáži a užívání byly nesprávné;
6.3.4.    Záruka se nevztahuje na:
•    opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním;
•    vady vzniklé nevhodným používáním Zboží, vedlo-li k jeho poškození;
•    vady vzniklé v důsledku poškození Zboží živly (např. zásah blesku, povodně) nebo v důsledku přepětí v síti;
•    vady vzniklé v důsledku působení jiných vnějších událostí, k němuž došlo po přechodu nebezpečí škody na věci (čl.5.1.3) na Uživatele, nebyly-li způsobeny samotnou Společností.
6.3.5.    Záruka za jakost Zboží pro Uživatele – podnikatele, se řídí zárukou poskytovanou výrobcem nebo distributorem Zboží. Délku záruční doby Zboží pro Uživatele – podnikatele sdělí na vyžádání Obchodník. Poskytuje-li distributor nebo výrobce záruku za jakost Uživateli – podnikateli, použijí se čl. 5.3.2 až 5.3.4 přiměřeně.

6.4     Reklamace

6.4.1.    Reklamaci je Uživatel oprávněn uplatnit u Společnosti, nebo v autorizovaném servisním středisku výrobce Zboží. Reklamaci lze uplatnit osobním předáním Zboží, anebo jeho zasláním do místa uplatnění reklamace, vždy s podrobným popisem vady, doklady o koupi Zboží, případně záručním listem.
6.4.2.    Lhůta k vyřízení reklamace uplatněné Uživatelem - spotřebitelem činí 30 dní, nestanoví-li právní předpisy jinak. Tato lhůta se nevztahuje na reklamace, uplatnění Uživatelem – podnikatelem. Osoba, vyřizující reklamaci, vydá Uživateli doklad o podrobnostech reklamace a o způsobu jejího vyřízení.
6.4.3.    V případě reklamace z důvodu neodstranitelné vady má Uživatel nárok na výměnu Zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Posouzení charakteru vady pro tento účel je na výrobci, distributorovi nebo jejich servisním středisku. V případě reklamace z důvodu odstranitelné vady má Uživatel nárok na opravu Zboží.
6.4.4.    V případě neoprávněné reklamace (závada vznikla špatným použitím nebo chybnou manipulací apod.), vzniká autorizovanému servisu popř. Společnosti nárok na náklady vzniklé zejména v souvislosti s lokalizací vady, dohledáním potřebných údajů, testováním a přepravou neoprávněně reklamovaného Zboží. Uživatel je povinen tyto náklady na výzvu Společnosti nebo provozovatele autorizovaného servisu uhradit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů od ukončení reklamačního řízení. Nebudou-li takto vzniklé náklady uhrazeny, má autorizovaný servis popř. Společnost právo na zadržení neoprávněně reklamovaného Zboží k zajištění této pohledávky ve smyslu § 1395 občanského zákoníku.

6.5.    Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

6.5.1.    V případě vzniku sporu mezi Uživatelem, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a Společností, vyplývajícího z uzavřené Kupní smlouvy, je Uživatel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody se Společností, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro Uživatele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro Uživatele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.
6.5.2.    Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Uživatel poprvé u Společnosti uplatnil nárok, který je předmětem sporu (např. od okamžiku první reklamace Zboží nebo od okamžiku žádosti o vrácení kupní ceny po platném odstoupení od Kupní smlouvy v případě prodlení Společnosti s jejím vrácením).
6.5.3.    Uživatelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s Obchodníkem prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

7.    Odpovědnost Společnosti

7.1.    Společnost odpovídá za:

7.1.1.    úplnost informací, tvořících součást Nabídky, zejména za splnění požadavků vyplývajících z předpisů na ochranu spotřebitele,
7.1.2.    včasné potvrzení Objednávky a uzavření Kupní smlouvy;
7.1.3.    včasné odeslání Zboží Uživateli;
7.1.4.    soulad odeslaného Zboží s Nabídkou a Objednávkou;
7.1.5.    vyřízení uplatněných nároků z vad Zboží a z reklamací;
7.1.6.    dodržování zákazu užívání osobních údajů a e-mailové adresy Uživatele, předaných v rámci Portálu, k jiným účelům, než je vyřízení Objednávky, poskytnutí plnění z Kupní smlouvy Uživateli, ochrana právních nároků Společnosti a plnění právních povinností, které se na Společnost vztahují, ve smyslu těchto Obchodních podmínek ENVISORA.

7.2.    Společnost neodpovídá zejména za:

7.2.1.    nesprávný nebo nevhodný výběr Zboží Uživatelem;
7.2.2.    nedostupnost způsobenou poskytovateli internetového připojení Uživatelů
7.2.3.    dostupnost Portálu.

8.    Garance náhrady kupní ceny a vrácení zboží

8.1.    Společnost poskytuje Uživateli Garanci, tzn., zavazuje se vyplatit Uživateli náhradu kupní ceny, za předpokladu splnění podmínek pro výplatu náhrady kupní ceny, jak jsou uvedeny níže v těchto Podmínkách. Garance se vztahuje pouze na Zboží zakoupené na základě Kupní smlouvy dle čl. 3.6 těchto Podmínek (tj. Kupní smlouvy uzavřené na Portálu).
8.2.    Garance náhrady kupní ceny se vztahuje na kterýkoliv z následujících případů:
8.2.1.    Uživatel na základě řádně uzavřené Kupní smlouvy obdržel Zboží, které je odlišné od Zboží dle Objednávky, a Společnost ve lhůtě 30 dní od okamžiku písemného vytčení této skutečnosti Uživatelem nedodá Zboží, které je v souladu s Objednávkou, ani Uživateli nevrátí kupní cenu;
8.2.2.    Uživatel na základě řádně uzavřené Kupní smlouvy neobdržel Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy, a Společnost Zboží nedodala ani ve lhůtě 30 dní od okamžiku, kdy byla Uživatelem k dodání Zboží vyzván, ani Uživateli nevrátila kupní cenu;
8.2.3.    Uživatel oprávněně a řádně uplatnil nároky ze záruky za jakost Zboží a Společnost tomuto oprávněně uplatněnému nároku nevyhověla, dle povahy reklamované vady neodstranila vady Zboží, nevyměnila Zboží ani Uživateli nevrátila kupní cenu.
8.3.    Vznik nároku na náhradu kupní ceny Společností je podmíněn následovně, přičemž musí být splněny zároveň všechny dále uvedené podmínky:
8.3.1.    Uživatel se nachází v některé ze situací dle čl. 7.2;
8.3.2.    Uživatel podal na Společnost trestní oznámení, popř. se obrátil na správní orgán příslušný k projednání přestupku nebo správního deliktu a doručil Společnosti kopii příslušného trestního oznámení nebo kopii jiného podání, vždy opatřenou razítkem nebo obdobným způsobem dokládajícím přijetí trestního oznámení či jiného podání příslušným orgánem;
8.3.3.    Uživatel u Společnosti uplatnil nárok na náhradu kupní ceny prostřednictvím svého uživatelského profilu na Portálu (nutnost vyplnit a odeslat příslušný formulář), a dále prokázal splnění některé z podmínek dle čl. 7.2, zejména tak, že Společnosti doručí související elektronickou nebo listinnou dokumentaci;
8.3.4.    Uživatel před přijetím náhrady kupní ceny od Společnosti neobdržel obdobnou náhradu z jiného titulu (z jiného právního důvodu) nebo od jiného subjektu.
8.4.    Na výzvu Společnosti je Uživatel povinen jí poskytnout, resp. doplnit veškeré informace vztahující se k Objednávce a uplatnění nároků Uživatele. Dále je Uživatel povinen informovat ji bez zbytečného odkladu o všech nových skutečnostech, které mohou mít vliv na posouzení nároku Uživatele na plnění z Garance; článek 7.7 není tímto ujednáním dotčen.
8.5.    V případě splnění podmínek dle čl. 7.2 a 7.3 těchto Podmínek je Společnost povinna nahradit Uživateli uhrazenou kupní cenu, a to do 30 dní od okamžiku vzniku nároku na tuto náhradu Uživatelem. V případě, že Uživatel provedl platbu kupní ceny bezhotovostní formou, bude částka náhrady kupní ceny zaslána na bankovní účet Uživatele, z něhož byla Uživatelem zaplacena Společnosti.
8.6.    Výše náhrady kupní ceny uhrazené kteroukoli on-line platební metodou v rámci PayU včetně plateb platební kartou není omezena. Výše náhrady kupní ceny uhrazené jiným způsobem je omezena maximální částkou 10.000,- Kč z jedné Kupní smlouvy, maximálně však může činit částku 20.000,- Kč na jednoho Uživatele za kalendářní rok.
8.7.    V případě, že Uživatel v období mezi oprávněným uplatněním nároku na náhradu kupní ceny a přijetím náhrady kupní ceny obdrží vrácenou kupní cenu od Společnosti, nebo od jiného subjektu, je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat Společnost a případně přijatou náhradu Společnosti neprodleně vrátit zpět na bankovní účet Společnosti, z něhož byla náhrada zaslána. Totéž platí v případě, kdy Uživatel neodstoupil od kupní smlouvy, a po uplatnění nároku na náhradu kupní ceny u Společnosti obdržel od Společnosti Zboží v souladu s Objednávkou.

9.    Práva a povinnosti Uživatele, pravidla vkládání příspěvků

9.1.    Uživatel je oprávněn informovat Společnost o případech, kdy mu Zboží nebylo dodáno včas, nebo se dodané Zboží nacházelo v jakémkoli rozporu s Kupní smlouvou.
9.2.    Uživatel není oprávněn užívat jakékoli prostředky, neposkytované samotnou Společností, k ovlivnění výsledků vyhledávání Nabídek na Portálu nebo jiných funkcí Portálu, a tyto prostředky nabízet nebo poskytovat jiným osobám. Zejména není Uživatel oprávněn zasahovat do zdrojového kódu Portálu, instalovat do něj software ovlivňující vyhledávání nebo zasahujících do jiných funkcí Portálu, a tento software nabízet ostatním Uživatelům nebo třetím osobám. V případě porušení tohoto zákazu je Společnost oprávněna zrušit uživatelský účet daného Uživatele, zablokovat IP adresu Uživatele, který daný prostředek k ovlivnění funkcí Portálu použije.

9.3.    Pravidla vkládání uživatelských recenzí

9.3.1.    Uživatel je oprávněn prostřednictvím rozhraní ENVISORA vkládat uživatelské recenze, příspěvky do diskusí a příspěvky v poradnách týkající se Zboží (dohromady „Příspěvky“). Uživatelské Příspěvky vyjadřují názory pouze jejich autorů a nevyjadřují názory Společnosti. Společnost neodpovídá za pravdivost informací prezentovaných v Příspěvcích a za soulad těchto informací s právními předpisy. Obzvláště anonymní Příspěvky by měli Uživatelé přijímat jako subjektivní názor, který sám o sobě nemusí poskytovat úplnou a pravdivou informaci o kvalitě Zboží.
9.3.2.    Společnost je oprávněna odstranit nebo upravit jakýkoli Příspěvek bez uvedení důvodu. Zejména pak takový, který je v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy, nesouvisí s tématem, nebo který je schopen jakkoliv poškodit Společnost nebo jiné Uživatele. O odstranění Příspěvku není společnost povinna Uživatele informovat nebo mu sdělit jakékoli důvody odstranění.
9.3.3.    Vkládání Příspěvků je bezplatné a Uživateli za ně nepřísluší žádná odměna. Vložením Příspěvku dává Uživatel Společnosti svolení k užití Příspěvků v rámci Portálu ve formě zpřístupnění třetím osobám, reprodukce a úpravě Příspěvků, a to ať tvoří autorské dílo ve smyslu zák. č. 121/2000 Sb., autorského zákona, či nikoliv. Společnost je oprávněna udělit právo k užití Příspěvků třetí osobě (jako výhradní nebo nevýhradní). Společnost je oprávněna použít samotný text Příspěvku týkajícího se určitého Zboží (vždy však bez identifikace Uživatele) v rámci doplňkových služeb, poskytovaných třetím stranám za účelem analýzy prodejů Zboží a jejich aktivit na Portálu, a tento text poskytnout třetím stranám jako součást dat, které jsou v rámci doplňkových služeb zpracovávány.
9.3.4.    Uživatel je povinen zdržet se při vkládání Příspěvků uvádění osobních údajů osob jiných osob, údajů o zdravotním stavu a jiných zvláštních kategorií osobních údajů a informací, vzbuzujících u ostatních Uživatelů dojem, že dané informace uvádí Společnost nebo osoba jím pověřená.
9.3.5.    Pravidla odpovědnosti Společnosti za obsah Příspěvků a jejich odstraňování stanoví Pravidla odpovědnosti za obsah příspěvků a recenzí.

10.    Závěrečná ustanovení

10.1.    Změna Podmínek

10.1.1.    Společnost je oprávněna tyto Podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně změnit, zejména z důvodu změn právních předpisů, technologických změn ovlivňujících např. komunikaci Společnosti s Uživateli, možnosti a způsoby uzavírání Kupních smluv, ale také z důvodu rozšíření nebo změn služeb poskytovaných Společností. Nová verze Podmínek se však v žádném případě neužije na Objednávky, které byly odeslány ještě za účinnosti předchozí (starší) verze Podmínek. Tyto Objednávky se řídí předchozím zněním Podmínek.
10.1.2.    Provede-li Společnost změny Podmínek, je povinen to oznámit Uživatelům  alespoň 15 dní přede dnem nabytí účinnosti nové verze Podmínek ve formě e-mailu zaslaného na jejich aktuální e-mailové adresy. Součástí oznámení bude rovněž znění Podmínek ve formátu .pdf, popř. v jiném formátu umožňujícím zobrazení textové podoby Podmínek a jejich jednoduchou archivaci, nebo odkaz na internetovou stránku, kde je možné se seznámit se zněním Podmínek. Uživatel je oprávněn změny Podmínek odmítnout, a to písemně dopisem zaslaným na adresu Společnosti, nebo ve formě e-mailu zaslaného na kontaktní adresu Společnosti. Neodmítne-li Uživatel změny Podmínek, má se za to, že nové znění (novou verzi) Podmínek akceptoval odesláním první Objednávky, prvním přihlášením ke svému uživatelskému účtu; Společnost akceptuje změnu Podmínek prvním vystavením Zboží po nabytí účinnosti nového znění Podmínek; to platí pouze tehdy, pokud se Uživatel mohl s novou verzí Podmínek včas seznámit.
10.1.3.    Sdělí-li Uživatel Společnosti způsobem dle čl. 9.1.2, že nové změny Podmínek neakceptoval, uplatní se na veškeré právní vztahy, do té doby vzniklé mezi Společností a Uživatelem původní znění Podmínek. V takovém případě končí registrace takového Uživatele uplynutím doby 15 dní od přijetí oznámení o neakceptování změny Podmínek.

10.2.    Mimosoudní řešení sporů

10.2.1.    V případě vzniku sporu mezi Uživatelem, který je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a Společností, vyplývajícího z užívání Portálu, je Uživatel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody se Společností, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro Uživatele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro Uživatele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.
10.2.2.    Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy Uživatel poprvé u Společnosti uplatnil nárok, který je předmětem sporu.
10.2.3.    Uživatelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu se Společností prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc- net/index_en.htm.
10.2.4.    Uživatelé mají možnost sdělit Společnosti případné stížnosti a reklamace na činnost portálu Společnosti prostřednictvím informačního systému uvedeného na webu ENVISORA
10.3.    Vztah mezi Společností a Uživatelem se řídí těmito Podmínkami a právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
10.4.    V případě, že by některé ustanovení těchto Podmínek bylo z jakýchkoliv důvodů neplatné, nezpůsobuje tato skutečnost neplatnost nebo neúčinnost ostatních částí Podmínek.
10.5.    Pro účely jakékoli komunikace se Společností je Uživatel povinen použít kontaktní údaje, uvedené na stránce http://envisora.cz/about/ .
10.6.    Tyto Podmínky jsou Uživatelům poskytnuty v textové podobě ve smyslu § 1819 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a jsou dostupné na adrese http://envisora.cz/about/terms-of-usage . Uživatelé jsou oprávněni si pořizovat jejich kopie pro vlastní potřebu, formou zkopírování textu, stažení .pdf ze stránek Portálu nebo pořízení printscreenů.
10.7.    Tyto Podmínky jsou platné a účinné dnem 06.03.2022.